כרטיס ביקור למאפרת- כל מה שצריך לדעת לפני שקונים כרטיס ביקור



כרטיס ביקור למאפרת- איזה כרטיס הכי כדאי לרכוש? האם לקנות כרטיס ביקור דיגיטלי או כרטיס ביקור מנייר? מה צריך לדעת לפני שמאפרים קונים כרטיס ביקור?




כרטיס ביקור של מאפרת הוא הפנים של העסק שלה. מאפשר להפנות את הלקוחות הפוטנציאליים ליצירת קשר עם בעלת העסק ומסוגל להעלות משמעותית את כמות העסקאות הנסגרות. לפני שנבין איך כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להגדיל את כמות הפניות והלקוחות שמגיעים דרכו, מומלץ לקרוא את הדברים הבאים..



במאמר נסקור את המשמעות של הכרטיס ביקור, מה חשוב שיכלול, כיצד להגביר את האפקטיבית שלו, ומה חשוב לשים לב על מנת ליצור בידול מול המתחרים בתחום.





מה עדיף כרטיס ביקור דיגיטלי או כרטיס ביקור רגיל?

קיימים שני סוגים של כרטיסי ביקור, כרטיס ביקור דיגיטלי וכרטיס ביקור רגיל (מנייר).


בשונה מכרטיס ביקור רגיל, כרטיס ביקור דיגיטלי נמצא באינטרנט וכולל תכונות חשובות שמגבירות את היעילות שלו ומאפשרות ללקוח לשמור את פרטינו עד לרגע הרכישה.


כרטיס ביקור דיגיטלי נמצא בדף אינטרנט, ומכיל את כל פרטי העסק.


ברגע שנושיט ללקוח הפוטנציאלי כרטיס ביקור מנייר, הסיכוי שהוא ישמור את הכרטיס מאוד קטן.


הכרטיסים מנייר לרוב נזרקים, נאבדים או נשכחים באחת המגירות בבית או במשרד וכשהלקוח זקוק לשירות של בעל העסק בזמן אמת אין לו דרך ליצור איתו קשר או לקרוא מידע על השירות שלו ולראות תמונות שיקדמו אותו לרכישה.


לעומת זאת, ברגע שכרטיס ביקור דיגיטלי נשלח ללקוח הפוטנציאלי, הלקוח מוריד את הכרטיס למסך הביית של הפלאפון (בדומה לכל אפליקציה אחרת).



בצורה זו ללקוח יש גישה לכל פרטי העסק, עד לרגע בו הוא זקוק לשירות ומעוניין לרכוש.



מאחר ועלותו של כרטיס ביקור דיגיטלי נמוך יחסית, ההחזר השקעה שלו כבר לאחר הלקוח הראשון שהגיע באמצעותו. דבר זה מוריד את ה'סיכון' ברכישת הכרטיס הדיגיטלי.



בנוסף ליתרון של שמירת הקשר עם הלקוח עד רגע הקנייה, לכרטיס ביקור דיגיטלי יש יתרונות רבים נוספים:


• חיסכון בעלויות הדפסה, אפשרות לשלוח את הכרטיס אינספור פעמים אף ללא מפגש פנים אל פנים.



• פרטי בעל הכרטיס מעודכנים וזמינים בפלאפון הנייד.



• מכיל את כל התוכן של בעל העסק ומשמש אותו כמיני אתר תדמית על העסק, אותו ניתן לפרסם באינטרנט.



• מעוצב בהתאמה מקסימלית לאופי העסק, כולל עיצוב ייחודי ומותאם אישית שתורם למיתוג העסק.



• מאפשר להכיל גלריית תמונות של עבודות איפור ועדויות של לקוחות מרוצים.



• מכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר. כפתורים אלו מניעים את הלקוח לשמירת פרטיך על גבי מסך הפלאפון או באנשי קשר, מניע לפעולה של התקשרות או שליחת הודעה בזמן הצורך.



• מכיל כפתורי הפניה למדיה החברתית. מגדיל בצורה זו את כמות העוקבים בפייסבוק, באינסטגרם וכל רשת חברתית שבחרנו וכך הלקוחות נחפשים לאפשרויות פרסום נוספות של העסק ומאפשר לשלוח להם הצעות רכישה בהמשך.



• ניתן לצרף קישור לכרטיס הדיגיטלי בפוסטים ברשתות החברתיות, מגדיל תנועה לכרטיס, וכך גם את מספר הפניות והלקוחות החדשים.



• מותאם למנוע החיפוש של גוגל. ניתן למצוא את הכרטיס בתוצאות החיפוש של גוגל.



• קיימים יתרונות נוספים עליהם תוכלו לשמוע בהרחבה באמצעות >לחיצה כאן<.





כרטיס ביקור למאפרת- מה הוא מכיל?

כרטיס ביקור רגיל למאפרת (מנייר) בדרך כלל יכיל לוגו תמונה או רקע כלשהו ומספר פרטים בסיסיים שניתן להכניס לכרטיס מבלי להעמיס עליו כמו מספר טלפון ומייל.


כרטיס ביקור דיגיטלי למאפרת לעומת זאת מכיל את כל המידע והתמונות הרלוונטיות ללקוחות על מנת לבצע רכישה.


הכרטיס הדיגיטלי מכיל את כל התוכן להתרשם מאיפורים, מתמונות ומכל תוכן שנבחר ובנגישות קלה בקליק אחד הלקוח יכול לפנות וליצור קשר בכל האמצעים שמופיעים בכרטיס: בווטצאפ, בפייסבוק, טלפון וכו'.



כרטיס ביקור הדיגיטלי, הינו בעצם מיני אתר הכולל:


• גלריית תמונות מקיפה.


• אודות


• הסברים על סוגי השירותים


• מפת מיקום עם כפתור ניווט בוויז


• כפתורים מהירים ליצירת קשר


• כפתורי כניסה לרשתות החברתיות


• כפתור הוספה לאנשי הקשר


• טופס השארת פרטים. הפרטים של הלקוחות המתעניינים מגיעים למייל שלך, מה

שמאפשר גם לשלוח להם תוכן פרסומי שלך באופן אוטומטי





כרטיס ביקור למאפרת- איך לעצב אותו ומה הוא אמור להכיל?

תחום האיפור עוסק באסתטיקה וביופי ועל כן קיימת חשיבות עליונה לנראות של כרטיס ביקור למאפרת.



הלקוחות יכולים לקבל את כרטיס הביקור מבעל הכרטיס עצמו, מלקוחות מרוצים, ממליצים, מפרסום שלכם והמלצות לקוחות ברשתות החברתיות.



בתחום האיפור יש חשיבות רבה לרושם הראשוני שנוצר לרוב תוך מספר שניות. חשוב שכרטיס הביקור יכלול אלמנטים חשובים כמו עיצוב מותאם לתחום האיפור, שילוב צבעים, תמונות מתאימות וכל מה שתומך בהעברת המסר לקהל היעד.



שילוב של עיצוב מושך את העין עם תוכן רלוונטי ימשוך את הלקוחות להמשיך ולהתעמק בעבודות ובשירות שלך ולא יעבור למתחרה אחרת.



כרטיס ביקור שניבנה למאפרת בצורה נכונה, מעוצב בשילוב צבעים נכון, גלריית תמונות מרהיבות שמציגות את מיטב עבודותיך.



כרטיס ביקור למאפרת מכיל טקסט קצר, שמסביר את סוגי השירותים המוצעים וכפתורים ליצירת קשר בקלות וכניסה לרשתות החברתיות.



כרטיס ביקור למאפרת- דוגמאות

כרטיס ביקור למאפרת מאפשר לעצבו בכמה צורות שונות, אך כמו שהזכרתי קודם לכן הכרטיס יכיל תמונות רבות, צבעים שמושכים את העין וכמובן כפתורים ליצירת קשר.


ניתן לראות זאת בדוגמא הבאה- דוגמא של כרטיס ביקור למאפרת.





דוגמה של כרטיס ביקור איפור מקצועי, ניתן ללחוץ על התמונה כדי לכרטיס



כרטיס ביקור למאפרת- כמה עולה?

כרטיס ביקור למאפרת (מנייר) עולה בין 80-370 שקל עבור 200 כרטיסים. תלוי באיכות הכרטיס והדפסתו


וכדי לקבל כרטיס ביקור מאפרת מקצועי, יידרש לשלם מחיר אף יקר יותר, כדי להדפיס עליו תמונות של עבודות וכדי להשתמש בנייר איכותי עם הדפסה בשני הצדדים.


בכרטיס ביקור דיגיטלי, לעומת זאת, לא נדרש לקנות כמויות של כרטיסים ולא נדרשים להדפיס שוב עם כל שינוי ותוספת בפרטים ועדכון של תמונות.



תהליך התשלום שלו מתנהל באופן מעט שונה.


בכרטיס ביקור דיגיטלי התשלום הינו שנתי, וזאת מכיוון שהכרטיס נמצא באינטרנט ודורש אחסון, ואחסון כרוך בתשלום שנתי.


לכן התשלום על הכרטיס הינו תשלום קבוע כל שנה, עבור האחסון והתחזוקה שלו.


המחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי נע בין 297-597 שקל עבור שנה שלמה (ניתן גם לקבל הנחה עבור קנייה של יותר משנה).


ניתן לשלוח את הכרטיס אינספור פעמים ללא מגבלת כמות וללא צורך בהדפסה בכל עדכון והוספת מידע עדכני לכרטיס.


וכמובן שהכרטיס כולל מספר יתרונות נוספים שאינם קיימים בכרטיס ביקור מנייר. יתרונות, שמאפשרים להמיר יותר לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים באמצעותו.


למידע נוסף על כרטיס ביקור דיגיטלי מחירים.





כרטיס ביקור למאפרת- איך להשתמש נכון?


כדי לייעל את השימוש בכרטיס הביקור הדיגיטלי, וכדי להפיק ממנו את המיטב, חשוב להשתמש בו נכון ולעשות את הפעולות הבאות:



• כשהכרטיס מוכן חשוב להוריד את הכרטיס למסך הבית של הפלאפון שלך.

כך שהכרטיס יהיה מוכן לרגע בו את נפגשת עם לקוח פוטנציאלי.


למדריך מלא איך להוריד את הכרטיס למסך הבית של הפלאפון >>לחץ כאן<<



• להקפיד לשלוח לכל מתעניין שפוגשים את כרטיס הביקור- חשוב להקפיד לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי לכל אדם שהתעניין בשירות שלך, גם אם הוא מעוניין להציע את השירות לחבר (ניתן לשתף את הכרטיס בוואטסאפ בקליק).


ככל שתשלחי את הכרטיס ליותר לקוחות מתעניינים (שפגשת פנים אל פנים או וירטואלית) או לאלו שרוצים לשתף עם חבר, תגדל כמות הפניות שתקבלי מהכרטיס וכך גם כמות הלקוחות.



• מומלץ לבקש מהלקוחות הפוטנציאלים להוריד למסך הבית- הדרך היעילה ביותר לוודא שכל לקוח פוטנציאלי שאנו פוגשים יוריד את כרטיס הביקור למסך הבית של הפלאפון שלו, היא להסביר לכל לקוח שאנו פוגשים כיצד לעשות זאת.


לאלו שאנו לא פוגשים באופן פיזי, ניתן לשלוח את המדריך הזה להורדת הכרטיס למסך הבית או להוסיף לכרטיס פופ אפ שקופץ על המסך ומסביר לגולש בו כיצד להוריד אותו אל מסך הבית.



• לשלוח למתעניינים באינטרנט את הכרטיס- מומלץ לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי למתעניינים ברחבי האינטרנט בנושאים רלוונטיים בקבוצות פייסבוק, מדיה חברתית, פורומים, בפוסטים שמבקשים המלצה למאפרת, כחלק מהצטרפות לדיונים ותרומה מהידע שלך ושליחת הקישור בהמשך.



• לפרסם את הכרטיס ברשתות חברתיות ולהקפיד לצרף אותו לפוסטים- תוכלי להשיג יותר פניות מהכרטיס כשאת מפרסמת אותו במדיה החברתית ואת מצרפת את הכרטיס לכל פוסט שאת מעלה בנושא איפור.


כמובן, ניתן להעלות פוסטים בקבוצות בנושא איפור, בפיד הפייסבוק שלנו, או בכל רשת חברתית.


כך המעוניינים יוכלו ליצור איתך קשר ולקרוא על סוג השירות שלך בקלות רבה.



סיכום

מאפרת שרוצה להוציא את המיטב מכרטיס הביקור שלה ולהמיר כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים דרכו, רצוי שתשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי.


זאת לאור היתרונות הרבים שהוא כולל בשמירת הקשר עם הלקוח עד רגע הקנייה,והיתרונות שהוא מספק מבחינת החזר ההשקעה המהיר.



חשוב שהכרטיס יהיה מעוצב בהתאמה לאופי וניראות העסק שלך, כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוחות ולהעביר מסר של מקצועיות בשילוב מיתוג מיטבי של העסק.



כרטיס ביקור מאפרת מקצועי יכיל גלריית תמונות, הסבר על סוגי השירותים שלך, כפתורי יצירת קשר מהירים וכפתורי כניסה למדיה החברתית.



אם את רוצה לקבל עוד פרטים על כרטיס ביקור למאפרת, דיגיטלי ומקצועי שמעוצב בהתאמה לעסק שלך, השאירי פרטים למטה וקבלי שיחת ייעוץ חינם.