מה עדיף כרטיס ביקור דיגיטלי או כרטיס ביקור רגיל?
קיימים שני סוגים של כרטיסי ביקור, כרטיס ביקור דיגיטלי וכרטיס ביקור רגיל (מנייר).
בשונה מכרטיס ביקור רגיל, כרטיס ביקור דיגיטלי נמצא באינטרנט וכולל תכונות חשובות שמגבירות את היעילות שלו ומאפשרות ללקוח לשמור את פרטינו עד לרגע הרכישה.
כרטיס ביקור דיגיטלי נמצא בדף אינטרנט, ומכיל את כל פרטי העסק.
ברגע שנושיט ללקוח הפוטנציאלי כרטיס ביקור מנייר, הסיכוי שהוא ישמור את הכרטיס מאוד קטן.
הכרטיסים מנייר לרוב נזרקים, נאבדים או נשכחים באחת המגירות בבית או במשרד וכשהלקוח זקוק לשירות של בעל העסק בזמן אמת אין לו דרך ליצור איתו קשר או לקרוא מידע על השירות שלו ולראות תמונות שיקדמו אותו לרכישה.
לעומת זאת, ברגע שכרטיס ביקור דיגיטלי נשלח ללקוח הפוטנציאלי, הלקוח מוריד את הכרטיס למסך הביית של הפלאפון (בדומה לכל אפליקציה אחרת).
בצורה זו ללקוח יש גישה לכל פרטי העסק, עד לרגע בו הוא זקוק לשירות ומעוניין לרכוש.
מאחר ועלותו של כרטיס ביקור דיגיטלי נמוך יחסית, ההחזר השקעה שלו כבר לאחר הלקוח הראשון שהגיע באמצעותו. דבר זה מוריד את ה'סיכון' ברכישת הכרטיס הדיגיטלי.
בנוסף ליתרון של שמירת הקשר עם הלקוח עד רגע הקנייה, לכרטיס ביקור דיגיטלי יש יתרונות רבים נוספים:
• חיסכון בעלויות הדפסה, אפשרות לשלוח את הכרטיס אינספור פעמים אף ללא מפגש פנים אל פנים.
• פרטי בעל הכרטיס מעודכנים וזמינים בפלאפון הנייד.
• מכיל את כל התוכן של בעל העסק ומשמש אותו כמיני אתר תדמית על העסק, אותו ניתן לפרסם באינטרנט.
• מעוצב בהתאמה מקסימלית לאופי העסק, כולל עיצוב ייחודי ומותאם אישית שתורם למיתוג העסק.
• מאפשר להכיל גלריית תמונות של עבודות איפור ועדויות של לקוחות מרוצים.
• מכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר. כפתורים אלו מניעים את הלקוח לשמירת פרטיך על גבי מסך הפלאפון או באנשי קשר, מניע לפעולה של התקשרות או שליחת הודעה בזמן הצורך.
• מכיל כפתורי הפניה למדיה החברתית. מגדיל בצורה זו את כמות העוקבים בפייסבוק, באינסטגרם וכל רשת חברתית שבחרנו וכך הלקוחות נחפשים לאפשרויות פרסום נוספות של העסק ומאפשר לשלוח להם הצעות רכישה בהמשך.
• ניתן לצרף קישור לכרטיס הדיגיטלי בפוסטים ברשתות החברתיות, מגדיל תנועה לכרטיס, וכך גם את מספר הפניות והלקוחות החדשים.
• מותאם למנוע החיפוש של גוגל. ניתן למצוא את הכרטיס בתוצאות החיפוש של גוגל.
• קיימים יתרונות נוספים עליהם תוכלו לשמוע בהרחבה באמצעות >לחיצה כאן<.